Less

Idag är det tisdag och jag hade matte nationella imorse och det var ju inte allt för roligt, Del1 utan miniräknare gick mycket bättre än Del2 med miniräknare, men a vi får hoppas på att jag fick ihop de poäng som behövs i alla fall men det är lite tveksamt faktiskt. Sen kom Camilla hem till mig och vi tog de väldigt lugnt och vilade upp oss innan träningen, a vi somnade till och med, mycket skönt :)
I morgon är det match i Hassela, så ni är välkommen att komma och titta på oss ^^ Förstår om det är många som orkar åka till "stora" Hassela för att kika på Niken/Delsbo. Ne men den matchen vinner vi tjejer de känner jag.

Måndag: Det blev en kort skoldag som bestod av en timme matte och 2 timmar socialomsorg. Slutade redan vid kl 11 då jag åkte hem till Norrbo för att hämta mamma. Vi åkte vidare mot Delsbo och äntligen skulle jag få pröva min balklänning för första gången, åh den var verkligen jätte fin tycker jag. Det är en speciell känsla att få pröva en klänning som bara är sydd efter sig själv :) Så jag tror att den klänningen kommer att bli jätte bra bara den bli klar. Senare på kvällen fick jag en liten gitarr lektion av Patrik, det var väldigt snällt av honom. Det är inte de lättaste att ha tålamod med mig kan jag lova haha för jag är inte direkt en naturbegåvning nej nej långt därifrån ^^ men det var roligt i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0