Tisdag och Onsdag

Igår blev det Bockarna för mig och många fler, kvällen började med att jag och Britta gick på Robertos och åt sen gick vi hem till mig och gjorde oss lite i ordning. Jimmy och Anders kom och gjorde oss sällskap, det var mysigt att vara vi fyra igen för det händer inte allt för ofta. Vi satt hemma hos mig och pratade lite innan det var dags att gå ner. Precis innan vi gick ner så kom det lite mer folk som skulle göra oss sällskap ner :) Sen blev det en lyckad kväll på bockarna iaf för mig del men det verkade inte som Britta fick det lika roligt. Måste nog tacka Thomas som fixade in mig för annars hade jag nog aldrig kommit in, för kön som var igår var inte att leka med. Hur mycke folk som helst. Ja och sen när jag gick hem så upptäckte jag att Britta hade en liten efterfest  hos mig ^^ haha ne kanske inte så men de va lite folk där. trevligt!


Älskar dig gumman ♥

PUSS ♥ (sorry britta, har för mig att du inte gilla bilden)

sötaste

Ja sen kom det som sagt lite mer folk och hälsade på :)

Norling, Anders och Patrik :)


Ja som sagt så har jag ju även varit i Stockholm med klassen och med tvåorna. Vi var på studiebesök på södersjukhuset och det var faktiskt väldigt kul, eller det var roligt att se hur dom jobbade deras arbetssätt var faktiskt väldigt imponerande och det lät som det var jätte bra. Det var ungefär det som vi gjorde i stockholm, sen blev det fri tid jag, Anna och Karin gick runt runt runt på stan och kikade, vi hittade kläder som vi ska ha på karnevalen och så :)
Dagen efter på onsdagen så åkte vi tillbaka mot Uppsala, där vi gick på nå medicinskmuseum där vi fick se hur sjukvården gick till förr i tiden. Det var faktiskt väldigt intressant. Sen åkte vi mot hem mot Hudik igen.


Karin och Anna på stan ;)

Lite folk från klassen i väntan på hemfärd :)


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej tänkte tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0