Ångest men snart Turkiet!

Ångest... Tänk att jag har gått i skolan nästan varje dag, måndag till fredag i 12års tid nu och idag var det sista dagen för alltid. Eller a högskola sen då men det är inte alls samma sak :( tryggheten att veta att man ska gå till skolan försvinner och det känns som alla vänner också kommer att försvinna. Just nu känns det inge roligt att sluta skolan utan mest jobbigt. Men nu tänkte jag bara skriva hejdå och säga att jag och Britta drar till Turiket :) så får jag fortsätta att beklaga mig över skolan en annan dag och har lite nya bilder som jag borde lägga upp emn dom komemr sen dom med. Men nu skulle jag tro att det blir lugnt på bloggen ett tag, kan bli svårt att skriva där borta men vi ses om ca en vecka.

HEJ DÅ :D


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Det är med delade känslor ni slutar förstår jag. Ha en underbar semester i Turkiet gumman och var rädd om er!! Kram kram.

2009-05-30 @ 09:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0