utlandet

Nu är jag grymt sugen på att åka utomlands kan jag lova. Nu tänker alla, ja men Frida du åker ju utomlands hela tiden ch är aldrig hemma. Men riktigt så är det faktiskt inte. Jajo jag har ju nästan nyss varit i Colombia och även i England ca 6 veckor sammanlagt. Men ääh de gills inte för jag jobbade faktiskt på båda ställerna :) och nu behöver jag en underbar solsemester med min älskade Britta. Och det står på mitt schema just nu, vi kollar lite då och då på resor (iaf jag) ^^ Och förhoppningsvis dyker de upp någonting bra snart, annars blir det en sista minuten typ dagen innan vi åker. Och det kan ju bli kanon det med :D

Jag kan verkligen se framför mig att jag och Britta ligger under det vita lakarna tidigt en morgon och sträcker på oss med ett leende på läpparna över att solen lyser in genom vårat fönster, vi stiger upp och tar på oss bikinin under våran sommriga klänning. Vi bestämmer oss för att äta en god frukost med många olika frukter. Handduken har vi självklat tagit med oss och vi går raka vägen till havet eller poolen. Där ligger vi timmar efter timmar och pratar om allt roligt vi har varit med om och allt roligt vi har framför oss. Och njuter av att inte behöva tänka på vad som händer där hemma. Efter en lång och underbar tid i solen så beslutar vi oss för att vandra hemåt mot hotellet för att ta en svalkande dusch och kanske en skön tupplur. Nyvaken men otroligt pigg så känner vi oss redo för det nattliga livet. Vi gör oss lite i ordning och går ner till de festliga matställerna för att sätta oss i ett mysigt hörs och studera folket som dansar förbi oss. Även trevligt sällskap och många nya vänner väntar oss. En stund senare är vi nöjd med kvällen och går hem för att lägga oss under våra vita svala lakan för att få den skönhetssömn som behövs för att kliva upp nästa morgon med solen i ögonen.

Den drömmen önskar jag snart kommer gå i uppfyllelse, men är inte solen på våran sida så har vi ändå varandra och det kan inte bli någonting annat än underbart ♥ Och eftersom ja inte har nå bilder på datorn sen ja va utomlands med Britta så bjuder jag på några från kroatien i stället.


Kommentarer
Postat av: B

skriv inte sådär, jag börjar ju nästan grina!

men snart så är det du och jag i solen <3 (och kanske en dansk, vem vet.. hihi)

2009-05-10 @ 23:08:50
URL: http://sportnoerden.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: ja ellerhur :) hans röst var så utvecklad också. för att vara så liten!

2009-05-11 @ 09:00:20
URL: http://evelinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0