Måndag

Oj oj oj en hel dag har gått och jag har verkligen inte varit uppe mer än en halv timme från Jockes säng, fyy. Ne nu borde jag verkligen ut och röra på mig känner jag. Funderar faktiskt om jag ska ta och ta mig en promenad ut i lite kylan för här inne luktar det instängt haha ^^ Jockes mamma fyller år idag så man får väl passa på att gratulera henne med, Grattis Anna. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt jag vill bara få tiden att gå så att det blir onsdag då jag får ett till efterlängtat samtal. Men i morgon är det tisdag och det innebär träning igen med Camilla och det är kul och då går tiden fort. Så nu längtar jag efter träningen i morgon :) 
 


Puss på vännen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0