Idol

Oj nu skulle ja kunna skriva hur mycket som helst om Idol, men det ska jag inte göra. Kan säga att Eddie och Reza var sämst idag som vanligt. Eller inte Reza brukar vara dålig men det var hon idag. Så som jag har sagt sen det började så ska Eddie ut ikväll. Tove och Erik var verkligen bäst på solo sången och nu ska dom sjunga tillsammans och det kan ju inte bli någonting annat än bäst! Men aa Calle och Mariette var också kung :) Ne nu ska jag lyssna på Erik och Tove menadns ja skriver och ge dom ett omdöme. Och ja om jag trodde så var dom riktigt bra båda två. Jag blir så glad när jag hör dem sjunga :) Men nu ska jag sluta yra och kolla på Idol i stället. Ps. är glad förövrigt med, och allt ser ut att bli bra framöver!


Det får bli en bild på Calle ikväll eftersom han är så himla cool :) ♥


Kommentarer
Postat av: Rasha

hen herregud vad roligt frida :D vad avundsjuk jag blir haha! vill också prova på något sånt! vilken häftig upplevelse :D:D

jo allt är bra med mig också, ikväll blir det biomys :)

2009-11-14 @ 15:40:54
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0