IFskiva

Igår hade jag bland världens roligaste kvällar, och den skulle jag gärna göra om :) Det var det härligaste människorna samlade på en och samma plats. Ne men kvällen var riktigt bra. Vi började med att förfesta hemma hos Camilla med bland annat SingStar. Sen åkte vi ner till bygdegården vid halv 6 och hälsade på alla som var där. På bygdegården åt vi god mat, jag och camilla gick upp på scen där vi delade ut priser och drog till med ett skämt haha, vi fick även fina priser för att vi hade vunnit serien. Det var bra musik och uppträdanden. Sen blev det massor med dans och sång och man insåg verkligen vilket underbart gäng alla vi som var där är. Och det gör mig så himla glad :) Ska säga grattis till Camilla som blev årets damlags spelare :) hon är BÄST! ♥ Vill även tacka jocke som var med och gjorde min kväll jätte mysig, älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Camilla.

gullidig <3

2009-11-08 @ 21:48:55
URL: http://camillagrip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0