Johan

Det är över ett år sen jag drömde om dig vännen. Men inatt fick jag se dig igen. Det var inte riktigt lika som de två andra drömmarna som jag har haft förut med dig men nästan. Men den var ändå jätte bra fast förvirrande. Det som var likheten med de andra drömmarna är att jag har passat på att krama om dig så mycket jag bara fått och att både du och jag är medveten om att du inte finns i verkligheten längre utan bara kommer för att träffas. Det är så himla svårt att förklara men det gör mig så glad med ändå ledsen. Önskar att jag kunna styra mina drömmar och vad jag gjorde i dom. Har 1000 frågor att ställa men det går liksom inte. Men att få krama om dig betyder mer än allt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0