Lilla vickevire

Min lilltå värker, den gör ont :( så jag ska erkänna att jag har ramlat ner från Jockes trappa idag. Dumma trapp! Fast så farligt var det kanske inte för det var bara den sista biten men det var ändå hemskt, när jag var nere låg jag kvar och tänkte " Lever jag ? Har jag brytit nått ? Svanskotan ? Neeej datooorn hur gick det med den ? " Jag började med att kika bakom mig och datorn hann inte riktigt med mina snabba rörelser så den låg kvar i sin väska vid mig och sen när jag skulle resa mig så kände jag att jag slagit mig lite på högra låret men det var inte så farligt. Förutom lilltån då som jag typ måste ha satt mig på eller nå. Men förhoppningsvis mår den bra i morgon igen och det är tur att lilltån inte är så viktig haha. Sen har jag även varit på fotbollsträning men jag orkade typ ingenting och var stel efter ramlingen så den va inte så kul. Bra tränare och bra övningar men aa. Nu sitter jag i alla fall hemma hos mamma och saknar min Jocke men ska få träffa honom igen i morgon och det känns bra :) men skulle jätte gärna vara där nu med och krama om honom ♥ Fast det är bara att vänta det :)



Kommentarer
Postat av: Elina

Haha,drummel :P du skulle ha varit med i odas stuga i våras när jag volta ner för heela trappen! Det va en riktig jäkla dödsvoltning,haha

2009-11-25 @ 23:07:23
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/
Postat av: B

själv ramlade jag med cykeln idag, det var nog ingen vacker syn :p

2009-11-25 @ 23:09:28
URL: http://sportnoerden.blogg.se/
Postat av: Elina

Klumpsläkt? :P

2009-11-26 @ 14:35:47
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0