Lördag

Nu är det lördag och de innebär typ ingenting, eller jo att jag vill hitta på någonting :) Men vet som vanligt inte vad jag ska göra. Just nu ligger jag hemma hos Jocke i hans säng och kikar när alla pojkar här spelar tv-spel. Fast jag känner att jag gärna skulle kunna hitta på någonting annat ikväll istället för att bara kolla på tvspel. Det kan jag göra vilken annan dag som helst haha. Funderar om jag ska åka in mot Hudiksvall och se vad som händer där men jag vet inte om jag har ork till att tanka bilen. Det är bara ett måste i sådana fall för jag vet inte om jag ens lyckas komma ut ur Delsbo innan den är slut haha. Jag kan i och för sig åka in till stan nu snart så behöver inte klockan bli så mycket innan jag är hemma igen. Kanske någon är sugen på att bowla ? eller äta pizza ? för det är jag ^^


Aja vi får se vad jag hittar på, ska ta mobilen och slänga iväg några sms nu och se om någon nappar på att umgås med mig ikväll, man kan ju alltid hoppas haha!
Just nu håller jag även på att läsa dom här böckerna och dom är riktigt bra, det ända som är jobbigt med dom att jag alltid tänker på dom. Bella, Edward och Jacob passerar alltid mina tankar och man tänker ut hur man kan hjälpa dem att lösa sina problem :P Och vad som är rätt och fel! Sen drömmer jag även om dem på nätterna och det är ju lite jobbigt haha. Jag drömde även att jag red i natt så jag känner att det jag gör på dagarna har stor betydelse för vad jag ska drömma om senare på natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0