Lycklig, glad och spänd!

Ja ikväll har det varit en sådan där super bra kväll där många puzzelbitar har fallit på plats :) Allt känns jätte bra just nu och jag hoppas verkligen att det kommer att bli så också och att allt blir som jag har tänkt mig. Jag har inte så mycket att skriva just nu egentligen mest bara att jag är en glad Frida. En av anledningarna är faktiskt att jag har pratat med Linus i telefon i nästan två timmar ikväll. Ni som undrar vem Linus är så är det en kille som var med till Colombia som jag fick väldigt god kontakt med under dom dagarna vi träffades där och det känns verkligen jätte kul. Tyvärr blir det inte att vi pratar allt för ofta fast jag blir lika glad varenda gång. Det är så mysigt att få höra en annan dialek och få prata med nån som inte är härifrån och kunna säga massa saker som egentligen inte är så betydelse fulla men ändå roligt att prata om eftersom man vet så pass lite om varandra. Fast det känns som jag har känt honom länge och som att vi är bra kompisar fast vi knappt har träffas för han är verkligen en stört skön kille som är jätte lättsam :) De finns ju även en annan stor anledning till att jag är så glad idag och det kommer jag snart att dela med mig av, men inte just ikväll. Vi får se när det blir hehe :)

I morgon ska jag även på arbetsförmedlingen och snacka med grabben där och se hur han tycker att mina planer låter. Han är nog inte allt fö glad på mig eftersom jag inte har riktigt gjort som han har sagt haha, men jag får försöka att lägga in lite av min charm och se m det fungerar. Jag får hoppas på det. Vi har ju varit bra kompisar förut och jag hoppas att vi fortsätter med det. Efter det ska jag även få träffa Markus igen och det var för längesen, vi ska på vaccinations droppin nu snackar vi inte om nån svinspruta utan om våran sista hepatit spruta. Jag hoppas inte att vi är försenade bara, men det tror jag inte. Vi ska även passa på att ta en fika och prata lite skit för det är vi väldigt duktiga på :) och det är alltid lika uppskattat från mig sida. Så i morgon blir nog n bra dag tror och hoppas jag. Även lite träning på kvällen och de är alltid lika kul :) hehe! Ne men godnatt mer er nu är det dagt för mig att krypa ner i sängen och fortsätta att läsa lite på min bok innan jag somnar med ett leende på läpparna!


Lägger in en djungelbild på Linus med från Colombia, bra för att jag får sådan längtan efter min och Markus tid där nere!


Kommentarer
Postat av: Rasha

hej tösen! vad är det för spännande nyhet du har att berätta haha :) hoppas allt är bra uppe i Hudik! puss

2009-11-14 @ 01:53:45
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0