Onsdag

Idag var det meningen att jag och mamma skulle åka till Hudik för att kolla på lite olika saker men vi bestämde oss för att göra det i morogn bitte i stället. Så nu vet jag faktiskt inte alls vad jag ska hitta på idag. Jocke är ledig så jag ska nog vara med honom men det vore kul att hitta på någonting med. Fast kl 20.00 måste jag vara hemma för att besvara ett samtal. Jag hoppas verkligen på det bästa nu! Måste klura lite på om jag har några frågor bara för borde passa på att fråga dem då. Men nu ska jag hjälpa jocke lite mer med trafikteorin, vet inte om jag är till så stor nytta dock men det är i alla fall skönt att kunna diskutera och läsa frågorna högt för någon.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad är de för samtal då? Börjar bli nyfiken :D <3<3

2009-11-04 @ 14:52:57
URL: http://evelinabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0