Städat

Ingen vet vart den här dagen har tagit vägen. Tiden har verkligen gått fort. Men det kan ju bero på att jag låg i sängen till kl halv 12 med. Sov hemma hos Jocke inatt men han klev upp kl 7 för han skulle till skolan men som tur var kunna jag somna om och sova några timmar till. Sen åkte jag hem till pappa och städade ihop i mitt rum. Ja det är alldeles sant pappa, om du kikar in i mitt rum nu är det finare än sista du kikade in. Inte för jag att har städat klart det det är finare än förut i alla fall :) Plockade ihop lite kläder som jag tog med till mamma för att se om jag ska ta med dom utomlands eller om jag typ kan slänga dom. Uscha skulle verkligen behöva rensa ut massa av mina kläder igen. Och nu har jag åkt till mamma och sitter och kikar på Ghost Whisperer som är lika sorgligt om alltid. Avsnittet som är just nu har jag sett förut och det är verkligen jätte hemskt :( Det handlar om tre pojkar som har brunnit inne i ett barnhem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0