Tisdag

Idag har det blivit en lugn start på dagen som nästan alla andra dagar, och vet ni vad jag trivs jätte bra med det. Så nu börjar man bli väldigt bortskämt med att inte jobba. Men jag har faktiskt hjälpt Jocke med att läsa trafikkunskap idag för nu är det inte långt kvar tills han har uppskrivning. Så det gäller att ligga i och träna lite :) Fast jag tror att det kommer att gå jätte bra! Nu vet jag inte riktigt vd jag ska hitta på faktiskt för att få tiden att gå lite snabbare. Jag skule kanske ha varit över till Evelina och kikat om hon har en bok att låna till mig så att jag kan läsa lite innan det är dags för mig och Camilla att träna.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det är bara att komma :) Har boken här hemma jag :) <3

2009-11-03 @ 14:30:54
URL: http://evelinabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0