Vart är snön ?

Idag är det en sådan där tråkig grå dag som alla andra den senaste veckan. Det är så himla tråkigt. Nu är det snart december och i december tycker jag att det ska vara snö och vitt på marken. Jag saknar verkligen allt ljus som snön ger ifrån sig. Snön innebär även kyla och det är väl inte riktigt lika roligt men för min del går det bra eftersom jag ändå snart ska åka till ett varmare land och vara där et tag. Idag ska jag bara hjälpa mamma med att hålla en hink medans hon putsar fönster :P Och sen ikväll ska jag till Delsbo och boxas med Camilla. Jag ska även jobba några timmar i morgon och det känns bra. Ska jobba på Edshammar så det innebär att jag ska sova hemma hos Joakim i natt :) ♥


Kommentarer
Postat av: Syster

Hålla i en hink hahahaha!!! Hoppas att det gick bra =) Usch ja,nu ska du iväg igen....och så himla långt bort också! Tycker att du gör rätt gumman,men fasiken vad vi kommer att sakna dej!! Kram på dej!

2009-11-25 @ 08:12:06
Postat av: Moster Pia

Vart är det du ska Frida? Afrika sa mormor sist - men hon har haft fler förslag så jag litar inte riktigt på henne.. ha, ha

Kram Pia

2009-11-25 @ 13:30:14
Postat av: Frida Canebro

Pia - Jag har fått ett Aupair jobb i Jamaica så jag åker dit i Januari och stannar där i fyra månader är det tänkt. Så Afrika ä lite fel det blir mer Karibien :) Kram Frida

2009-11-25 @ 21:58:50
URL: http://canebro.blogg.se/
Postat av: Frida Canebro

Monica - Ja hålla en hink är väl tillräckligt med hjälp det ;) Ja tack, jag tror det kommer bli jätte bra, eller jag hoppas på det i alla fall. Kommer sakna er med super mkt, kramar <3

2009-11-25 @ 22:00:33
URL: http://canebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0