Vinter

Nu har jag precis lovat att jobba på månsbacken på Julafton, tyvärr måste man väl tacka ja till den första som frågor utefall ingen annan frågar. Så jag jobbar 6.45-16.00 på julafton. Inte allt för roligt att jobba ända till kl 16.00 men det fungerar det är mycket pengar i alla fall och det är ju bra. Får de om jag får jobba någon mer stans runt julhelgen med för får jag ta så gör jag det. Orkar nog inte hitta på någonting speciellt på juldagen i alla fall, för förra året var det helt värdelöst. Nu tycker jag att snön kan komma så att man kan få lite julkänslor. För dom brukar komma väldigt tidigt för min del och jag tycker att dom snart ska komma, fast det finns en risk att dom hinner försvinna innan julafton hehe, ne nu ångrar jag lite att jag lovade att jobba men äh jag hinner gruva mig tillräckligt fram till den 24:e skulle jag tro , och det blir nog bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0