Drömmar

Oj vilken dröm jag har haft i natt, jag förstår inte vad man får allt ifrån faktiskt. Jag blev så besviken när jag vaknade för jag trodde verklign att det var på riktigt. Kanske inte början av drömmen. Då var jag och hela min släkt på en födelsedags fest som pappas sida av släkten hade ordna. Vi var i en jätte stor lokal men massor av människor och en av dom inbjudna var Zlatan, så han var där hela kvällen men jag fick igen chans att prata med honom. Jag försökte även få kort på honom men jag lyckades inte. Stod han framför mig så fungerade inte kameran eller annars stod någon i vägen. Han gav i alla fall en hund till en av mina kusiner i födelsedags present. Ja ingen vet varför jag drömde om honom men det måste vara för att det har varit så mycket prat om honom på sistonde. Jag drömde även att jag senare på kvällen fick ett samtal av en Aupair familj som ville att jag skulle komma och allt var verkligen perfekt. Hon i familjen var jätte snäll och hon kom till Sverige för att träffa mig. Hon kom även ursprungligen från Norrbo och vi hade mycket gemensamt ;) haha så himla fult men ändå så verkligt och bra! Men sen vaknade jag när det var som bäst av att Klintan skällde. hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0