Idol

Ja ikväll är det Idol igen och det ska bli riktigt trevligt :) Längtar efter att Erik ska sjunga men även Calle och Niklas! Det är sååå kuul att höra alla som är på min sida gällande dem, men det finns ju alltid folk som ska vara tvärtemot alla andra haha, bara för att liksom. Hittade i alla fall en jätte fin bild inne på någon annans blogg men minns tyvärr inte vems så jag ber om ursäkt om jag tog den av dig. Men just nu sitter jag bara hemma hos Jocke och kollar när grabbarna spelar tvspel, men jag har faktiskt spelat lite jag med men Fifa är inte riktigt min grej om vi säger så haha. Även att jag och Joakim har hunnit med att möblerat om hans rum idag och det blev faktiskt riktigt bra. Rummet blev mer öppet på nå vis :) trevligt trevligt.



Kommentarer
Postat av: Nea

Det ska jag göra! <3

Jag har förresten fixat boende i Östersund nu. Ingen lägenhet, men jag hyr ett rum av en äldre kvinna tills jag hittat en lägenhet :)Det duger sålänge.

Puss!!!

2009-10-09 @ 21:28:01
URL: http://sneeanea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0