Kalla mig ?

Hej jag heter Stel Träningsvärk, men du kan kalla mig ont. För det är just så jag känner mig just nu. Jag har sådan fruktansvärd träningsvärk och är stel som en pinne i nedre kroppen. Jag känner mig verkligen som en gammal tant. Jag tar små stappliga steg, då jag kommer på mig själv då jag säger, Frida försök att lyfta på fötterna och ta längre kliv. Samtidigt som jag känner att om jag skulle tappa balansen och luta mig för mycket åt en sida så har jag ingen möjlighet att stå upp utan då tippar jag omkull åt en sida för jag har verkligen inte muskler ikroppen som orkar stå emot någonting nu. Haha. Ska försöka att följa med pappa ut och gå nu och gå upp på avholmsberget fram och tillbaka. Antingen fastnar jag någonstan efter halva vägen eller så får jag igång benen och tillbaka lite känsla i dom. Vi får väl se haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0