På tåget

Nu har jag avklarat buss resan mellan Delsbo och Hudik, och tåg resan mellan Hudik och Gävle haha och jag kommer till Linköping i alla fall för nu sitter jag på rätt tåg på väg dit, men jag hoppas såklart på att lyckas komma ända till Kalmar ^^ men början av resan har i alla fall börjat väldigt bra. Det är hur soft som helst att sitta på ett varmt och skönt tåg som är väldigt nytt och fint samtidigt som man sitter framför daton med internet och musik haha. Ska ta och skicka ett sms till Britta nu och säga att jag är på rätt väg :) haha. Men jag hittar ingen uttag till att ladda datorn så jag måste leta lite vidare annars har jag bara de bra i tre timmar till innan datorn kommer att ge upp ;) så nu ska jag leta lite, men kommer garanterat att skiva nå mer under mina kommande timmar i tåget.


Kan ju berätta at min tågkompis precis lämande mig för hon tyckte de var trångt, ska jag ta det som att hon menade att jag var tjock och tog mycket plats kanske haha, men de är hennes problem inte mitt för nu får jag två säten haha!
(Första bilden på resan ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0