Party hattar

Ja nu ska jag berätta lite mer om igår. Men det finns väl inte så mycket att säga kanske. På dagen så bestämde jag mig för att åka upp till Britta och Strömbacka och träffa henne. Vi låg mest i sängen och i soffan och pratade, och jag saknar verkligen att ha Britta hemma för man behöver prata lite skit ibland och klaga på saker och ting haha. Det är vi ganska duktiga på ^^ Men det är inte sama sak att ta det genom en telefon. Tur att tiden går så fort för det dröjer väl inte allt för länge innan hon kommer hem igen. Vid Jul skulle jag tro :) Sen efter jag varit hos Britta så skyndade jag mig hem till Norrbo och bytta om och fixade mig lite inför en utgång. Matilda skjutsade oss till Hudik där vi bytta bil och åkte med Malin och henne kompis till Iggesund för där var det dags för födelsedags kalas för Enström. Det är synd att jag inte har nå bilder me jag ska ta och tigga lite av Britta. På kalaset fick vi i alla fall tårta och hade rosa servetter, muggar och hattar med katter på ;) Där lekte vi även lite lekar och spelade kort. Mest kort blev det nog :) Jag och Britta lyckades även rammla ner från en hög pall och for rakt ner i golvet men vi klarade oss bra med ett skrattanfall. Sen blev det att vi åkte in till stan. Jag började med att gå på Bockarna och träffa Joscha där och snacka lite med honom men jag betalade aldrig in mig för det var inge mycket folk. Måste bara säga att jag fick ett skit snyggt kort på honom där men jag vågar inte lägga ut det för då kanske jag får ångra det sen haha. Men det är väldigt styggt haha ;) Sen gick jag till Stadt där alla andra var. Jag bestämde mig för att inte vilja betala så jag stog och diskuterade med han i kassan. Kl var snart 1 och det var bara öppet en timme till och jag tyckte inte att jag skulle behöva betala fullt pris för det och helst ingenting. Men han höll inte med mig. Men till slut så tröttnade han på mig och gav mig en stämpel. Troligtvis ville han bli av med mig :P men jag kom ju in gratis så jag var nöjd. Inne på stadt blev det dans med inte allt för mycket folk men dte var faktiskt trevligt :) Bra kväll med bästa Britta :)



PUSS! ♥


Kommentarer
Postat av: B

bra kväll med bästa frida! <3

2009-10-18 @ 15:03:13
URL: http://sportnoerden.blogg.se/
Postat av: Nina

Snygg tröja Frida! Köpt den ngnstans?

2009-10-23 @ 14:44:16
URL: http://cherrywine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0