Trött

Nu är jag hemma hos Joakim och det innebär att jag lyckades ta mig upp och ner för avholmsbeget idag. Ja det gick faktiskt mycket bättre än jag trodde, klart det var jobbigt och gjorde ont men det gick i alla fall :) Så nu är jag nöjd och jag har tagit mig ända till Delsbo så jag hoppas det börjar släppa nu och att det är bättre i morgon när jag ska simma och boxas med Camilla. Det ska bli roligt. Men nu ska jag och Joakim spela lite tvspel och sen mysa ner oss i sägen för jag är väldigt trött. Godnatt och sov sött!


Den här bilden knäppte Liam i Lördags ;) ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla.

Ja det är sjukt. Haha :p

2009-10-12 @ 22:04:42
URL: http://camillagrip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0