Avgörande

Idag ska jag till Niken och kika på när laget har den sista avgörande seriematchen mot Edsbyn. Det kommer verkligen bli en spänande match, för de gäller serie vinsten. Så blir det Delsbo/Näsviken som tar hem det eller blir de Edsbyn. Shiit de vore verkligen jätte roligt om vi tog hem de, fast de tror jag faktiskt att vi gör :) hoppas iaf. Så jag önskar hela laget lycka till. Och sen efter matchen så skulle vi äta lite smörgåstårta. Och sen måste jag skynda mig hem och kika på top model och på ensam mamma söker. För det vill jag verkligen inte missa. I alla fall inte ensam mamma söker ^^ haha. Men nu ligger jag och väntar på att Jocke ska komma hem från IP. Herrerna har också match idag, så lycka till, till dom!
Det är inte alla som bor så här fint nära vattnet. För jag tycker verkligen att de är jätte fint vid Dellen efter Norrbo. Igår när jag åkte hem från Delsbo så kunde jag inte låta bli att stanna knäppa lite kort. ♥


Kommentarer
Postat av: rasha

hej frida tappade bort ditt mobnummer :( vilka dagar är du i kumla?

2009-09-20 @ 11:16:43
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0