Grattis farfar


Idag fyller min farfar Rune år. Jag är ledsen för att jag inte kunde följa med pappa till er och träffa er men jag jobbar tyvärr. Men jag ska försöka att komma och hälsa på så fort som möjligt, för det vill jag verkligen. Så ett stort grattis till dig farfar hoppas du får en bra dag. Den här bilden knäppte jag när jag och pappa var i Valbo i måndags, det är farmor och farfars gammla hus där även pappa har bott i 18 år. Det är alltid en speciell känsla att se det huset även fast jag var så liten när jag var där senast. Kommer nog mest ihåg det fö att jag har sett det på bilder, fast vem vet :)



Igår fyllde även min mormor år så då var jag upp till Strömbacka med mamma och syster och gratulerade henne. Det var roligt att se mormor och morfar igen, fast vi bor så nära så blir det inte allt för ofta man ser dem. Men grattis i efterskott mormor :) För dom som inte vet så är det här deras hus i Strömbacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0