Idol

Ingen missar att Erik sjunger ikväll va e på Idol, tänkte bara säga de så ni slipper bli ledsen om ni skulle råka misa honom. Men nu är ni påminn iaf och det är ju bra, snällt va ? ;) Heja Erik! Annars i natt så vet jag inte riktigt hur jag ska göra, är fruktansvärt sugen på att åka på på bockarna men eftersom jg ska till Kalmar och troligtvis ut både fredag och lördag så borde jag verkligen inte gå ut ikväll. Men Evelina undrade om jag ville hämta dom ikväll och det skulle jag väl kunna göra men det är ju rätt jobigt att göra det med speciellt när jag ska upp tidigt i morgon men jag vet själv hur det är och inte ha hämtning på natten så man borde väl ställe upp, det behöver ju inte ta mer än 1½ timme innan jag är i sängen igen. Aja ska fundera en halv timme till på hur jag ska göra så ser vi sen :) Vore kanske lika bra. Nu är jag hemma hos Jockeoch myser ! Och i morgon ska jag och pappa till farmor och farfar och gratulera farmor som fyller år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0