Marknad


Nu är det snart 4 månader sen vi tog studenten. Och på måndag ska jag börja jobba lite. Nu är min sommar ledighet slut för ett tag och jag har fått jobb som vikarie på Edshammar i Delsbo och det känns ju bra. Det är skönt att få jobba lite i alla fall. Men det känns lite läskigt med att börja på ett nytt ställe med nya människor, men jag kommer säkert att trivas.
Det hoppas jag på i alla fall :)

I helgen är det marknad, så undra om man skulle försöka att gå på den någonting. Det är väl inte så mycket att se men det kan alltid vara trevligt att ha varit dit. Annas ångrar man sig väl i efterhand. Annars i helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, för Jocke har match både fredag och lördag så jag borde hitta på någonting att göra. Men jag är lite trött med så ska börja med att vila mig lite nu :)


Ps. Bilden har Madde Jonsson knäppt.

Kommentarer
Postat av: evelina

Hej gumman.. Jorå det känns väl lite bättre nu iaf. Mest less nu faktiskt.. Hur är det själv då? <3

2009-09-04 @ 14:07:18
URL: http://evelinabrandt.blogg.se/
Postat av: Malin Strand

Vilken avdelning på Edshammar är du? 1an eller 2an? :)

2009-09-04 @ 16:15:28
Postat av: Frida

Jag ska vara på alla avdelningar är de 3 eller hur va de ? :) hur är det med dej då ? :)

2009-09-04 @ 19:20:25
URL: http://canebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0