Mys fredag

Oj vilken kille, och nu är han tillbaka. Måste bara säga att Erik Grönwall är riktigt bra. Jag trodde på han förra året men nu är han tillbaka och jag känner att det är hans år iår. Ni som inte vet vad jag pratar om så är det en som är med i Idol. Han är en av mina absoluta favoriter. Men annars ikväll så har det varit jätte mysigt, jag och mamma har ätit tacos och spelat yatzy. Vi har suttit framför tvn vid öppna spisen och med tända ljus och kikat på Idol. Och ni anar inte hur glad jag blev när jag såg att Erik var tillbaka haha. Alltså jag är verkligen inte Idol-nörd men när vissa människor sjunger så blir man så otroligt glad och det känns faktiskt som jag kommer att följa Idol ganska bra i år ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0