Pizzabullar

Idag har jag jobbat med mamma på Dellengården och det har gått bra, vi fick en lugn dag utan några större problem som vi måsta lösa :) Sen när vi kom hem så bakade vi pizzabullar, och nu har precis den första plåten blivit klar och jag har hunnit smaka på dem. Så jag kan berätta att dom blev otroligt goda och att vi är väldigt nöjda med resultatet. Men nu ska jag snart åka hem till Jock tänkte jag och tillbringa kvällen tillsammans med honom för de var rätt många dagar sen nu! så jag längar efter honom. Men jag kan ju även berätta att jag längtar som en toook efter Britta med så jag ser verkligen fram emot att åka ner dit på fredag :)


Älskar dig Joakim ! ♥


Kommentarer
Postat av: B

JAG LÄNGTAR OCKSÅ :D

2009-09-30 @ 17:05:47
URL: http://sportnoerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0