Renault Clio



Nu är kl halv två och jag funderar på om jag skulle ha duschat innan jag åker till Delsbo och jobbar. För ikväll ska jag vara på Edshammar igen och jobba där. Jag trodde att jag skulle få jobba 1-2 dagar den här veckan men det blev i alla fall 4 planarade dagar och det är ju bra :) Igår var jag på sjukhuset, idag på Edshammar, I morgon ska jag städa istan och sen fredag blir det sjukhuset igen. Jag är utspridd på många olika ställen men det är ju bra att ha en fot inne lite varstans. Ja som ni kanske kan se har jag även köpt mig en bil, det är en Renault Clio - 00 för er som inte kan se det ^^ Den är liten och behändig och kommer nog vara bra för mig. Hopps jag i alla fall. Så om ni ser mig kan ni väl vinka lite glatt hehe :)


Kommentarer
Postat av: grisen

COOOOOOLT! :D

2009-09-16 @ 22:01:43
Postat av: Frida

Visst äre ^^

2009-09-17 @ 10:27:30
URL: http://canebro.blogg.se/
Postat av: Nea

Då får du allt ta din lilla renault och pallra dig hit tycker jag! :)

2009-09-19 @ 17:35:14
URL: http://sneeanea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0