Staplat ved

Morgonen har jag tillbringat tillsammans med mamma, det var meningen att vi skulle baka men det blev lite stressigt eftersom mamma kom på att hon skulle på personal möte så vi tar det i morgon eftermiddag i stället. Annars på morgon har jag eldat för jag tyckte det var väldigt kallt i huset och sen har jag faktiskt varit snäll och hjälpt Jan med att stapla ved. Just nu sitter jag hos pappa och har precis lagt in massa av mina fotbolls bilder på ett USB-minne som jag ska ta med på träningen ikväll. Tänkte ge det till Jan-Åke, för de kanske är roligt för han att ha lite bilder och de går väl att göra någonting kul av dem till avslutningen eller så. Och nyss ringde mamma från Dellengården och frågade om jag ville jobba där i morgon och de är u synd att tack nej till jobb så i morogn ska jag jobba igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0