Zeb är min bästa kompis


Nu skulle jag vilja krama om min lill fis som är med mig på bilden för de var jätte längesen jag bara fick mysa ner mig med honom och bara ha de bra. Men jag träffar han inte allt för ofta plus att han börjar bli lite snål med kramar ;) men man kommer väl i en sådan ålder med haha. Saknar dig Zeb ♥

Ikväll blir de lagfest och de tycker jag låter riktigt bra faktiskt. Är sugen på att ha roligt ikväll så vi får hoppa på det, ska ta med mig kameran i alla fall och försöka att ta många bilder under kvällen. Annars idag har Jocke match, så lycka till Jocke :) och jag ska snart åka hem till mamma i Norrbo och träffa henne, låna hennes bil, duscha och göra mig lite i ordning inför kvällen. Mycket trevligt. Känns som de va längesen man sminkade sig, klädde upp sig och fick göra sig lite fin faktiskt men ikväll ska de bli, kul kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0