04.00

Ja den första Maj ska jag och kolla på när den här killen tävlar här i Jamaica, kan ju bli riktigt nice alltså ;) Längtar riktigt mycket, nått jag ser fram emot. Nått jag inte längtar lika mycket efter är att veta att jag ska kliva upp ca 04.00 i natt eller i morgon bitte eller vad man nu ska kalla det. För det är nämligen så att jag ska hjälpa Calle med att dela ut vatten till massa löpare. Det finns en löpklubb här i Kingston som alltid anordnar löprundor på lördagsmorgonen och i morgon ska jag hjälpa till. Och eftersom det är så varmt här nere så börjar dom att springa kl 05.00 på morgonen som enligt mig är heeelt galet. Så jag är snäll och ställer upp som volontär hehe. I morgon på kvällen är jag bjuden ut till Universitetet på middag hos svenskarna. Så det ska bli roligt att se hur dom bor och har det :) Ne nu ska jag ladda inför några timmars sömn. Godnatt.



Usain Bolt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0