Alice in Wonderland

Nu har jag precis kommit hem efter att ha sett Alice i underlandet. Jag hade absolut inga höga förväntningar på filmen innan för jag tycker att folk har varit lite skeptiska men jag måste ju säga at jag älskade den :) Jag tyckte att den var riktigt bra. Den är väldigt speciell och annorlunda men vad kan de annars vara när Johnny Depp är med. Ja men jag vill verkligen rekommendera filmen. Helt klart sevärd :) Jag har även kommit på att jag gillar Kingston mer och mer. Förut var jag mer "rädd" och allting kändes så "farligt" och jag var mer osäker på engelskan så nu när jag inte tänker så längre känns allting mycket friare och roligare. Självklart är jag försiktig. Fast jag känner att testar man inte så får man ingenting veta. En bra film och en bra kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0