Andreas

Grattis på födelsedagen bror (:
Saknar dig mycket.



Kommentarer
Postat av: tove

haha, ja, här händer det grejor! :D det var så att pappan helt plötsligt bestämde sig för att skicka hem tjejen som jag har jobbat med där. och räknade ganska kallt med att jag ville stanna ändå men det ville jag inte och när han fick höra mitt beslut, blev han inte det minsta glad, och ja, han kastade i stort sett ut oss, nästa dag skulle vi vara ute ur huset helt enkelt. vi hade ingenstans att ta vägen, vi bara packade och försökte planera nåt! flygbiljetterna så nära inpå var dessutom superdyra. men vi fick tag på boende två veckor på ett mysigt hotell så där befinner vi oss nu och har det bättre än någonsin, är faktiskt nöjd över det här trots allt. skönt att vara fri även om jag trivdes där med :)

2010-04-19 @ 20:26:44
URL: http://tovelitove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0