Getter

Nu har jag försökt allt för länge att ladda upp bilder men eftersom inte internet anslutningen är den bästa här i treasure beach så blir det inga bilder idag. Plus att snart är batteriet slut i datorn, men jag har verkligen ingen ork till att gå in och sätta i laddaren. För just nu sitter jag ute på balkongen och bara njuter av den varma kvällen. Tänk om man alltid fick ha sådana här varma och sköna kvällar (i sveriga alltså) för här i Jamaica är det gott om dom hehe. Annars så har jag haft en bra dag. Jag har inte gjort vidare värst mycket faktiskt mest solat och badat. Tog hand om Linnea ca 2 timmar mitt på dagen men hon sov ca 40 minuter av den tiden så det har varit lugnt. Jacob och Calle har varit hjältar idag för dom hjälpte en get som hade fastnat i ett stängsel ;) Jag har kommit på en sak, jag tror att man kan lära en get att prata ? helt seriöst ? Getterna här låter som gråtande barn för när Linnea sover så tror vi alltid att det är hon som har vaknat men i själva fallet så är det bara en av getterna som står utan för och skriker. Jaja i morgon åker vi tillbaka till Kingston och då kommer allting bli som vanligt igen. Kommer att sakna det lugna och sköna treasure beach och den varma poolen. Men om 5 dagar åker jag till Miami och det ser jag verkligen fram emot.

Kommentarer
Postat av: Broder

Lära en get att prata. Blondin

2010-04-05 @ 18:48:46
Postat av: Frida

Jag saknar dig med bror ;)

2010-04-06 @ 18:29:00
URL: http://canebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0