Treasure beach

Ja just nu ligger jag i min säng i Treasure beach här i Jamaica. Jag fick veta typ igår att vi hade hyrt ett hus här och skulle iväg på en liten weekend. Men det är alltid trevligt med överraskningar och lite och sol och bad :) Så i helgen är vi inte hemma i Kingston. Fast det är hur bra som helst för vi har i princip inge vatten där så vi kan knappt duscha. Hm så vi hoppas att det ordnar upp sig snart. Idag har jag inte hunnit med allt för mycket. Det tog oss ca 2,5timmar att åka hit och sen har vi bara hunnit med att ta ett dopp i poolen och ätit en jättegod middag. Eller nu efter middagen har vi suttit och spelat kort och vinnaren blev självklart jag ;) så KUNG! Österrikarna som är här nu är hur trevliga som helst så det är kul att umgås med dom.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0