Åker till Negril

Ooobs idag råkade det bli burger king till lunch, men de är faktiskt första gången på 5 veckor. Så det är väl godkänt ? För ett tag sen så gick jag och Linnea runt på kontoret och dansade och sjöng till Erik Grönwall och så fort det kom en lugn låt så somnade hon i min famn. Åh hon är så söt och mysig. Annars har den här dagen varit väldigt lugn. Jag och Verena har promenerat på golfbanan och sen har jag packat inför i morgon. För i morgon åker vi nämligen iväg till Negril i 5 dagar och där ska vi bo i ett hus som ligger direkt på stranden. Det låter ju riktigt nice alltså men det betyder även att jag troligtvis inte kan uppdatera bloggen på 5 dagar tyvärr och det känns lite synd. Jag ska se till att ta många bilder medan jag är där. Jag har även fått alla bilder från Ralph och Karin så nu kan jag ta och ladda upp lite fler bilder sen vi var i silver sands.

Kan säga att just nu sitter jag ute på "terassen" i ca 20 graders värme med mina favvo kläder på mig som är mina delsbobyxor min turkosa skullcandy tröja och min älskade adidas tröja på. ♥ Sen så har jag en trådlös högtalare bredvid mig där jag just nu spelar Erik Grönwall men även andra bra låtar från andra artister! Just nu känns det som jag skulle kunna sitta här hela natten och bara njuta. Hejdå så länge så hörs vi början av nästa vecka!
 


Här kommer lite bilder på mig med, för snart tror ni väl att jag inte är här nere eftersom jag inte är med på några bilder haha, men det blir lätt så när det är man själv som håller i kameran :)


Kommentarer
Postat av: emilia, Au pair i Los Altos, California

Så härliga bilder du lägger upp här :).



Haha okej, men vad skönt att du har en svensk familj ändån! Går de bra med språket då även om de är lite skillnader?



Min värdfamilj är ifrån USA, så det blir bara engelsktalande med dem. Bara bra, så man kan bli lite proffsigare på det haha!



Japp, jag har min orginisation att vända mig till om det skulle vara problem, det känns tryggt. Även om min familj tar hand om mig så bra =).

Kan du vända dig till någon om nått händer?



Men du har rätt, har man ingen bra familj klarar man nog inte av att bo borta såhär. Hade inte jag gjort iallafall, det är skitviktigt!



Här skiljer det sig hela 9 timmar ifrån Sverige. Kan vara drygt som attan emellanåt. När jag ska sova går de upp. Och ja..



Men det får ju funka :)



Kram!

2010-02-17 @ 06:41:38
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ha det så bäst gumman. Saknar dig <3

2010-02-17 @ 09:53:39
URL: http://camillagrip.blogspot.com
Postat av: Camilla

Det skulle jag verkligen ha varit <3

2010-02-17 @ 09:59:47
URL: http://camillagrip.blogspot.com
Postat av: malin

Jaha men det låter ju sjukt bra att få vara hemma i sverige på sommaren (: hur långt efter är Jamaica? det är inte jätte många timmar det skiljer va? (:



Ja haha, jag älskar idrott så lär uppdatera direkt nån vinner OS guld ;P

2010-02-17 @ 11:56:55
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: malin

ah 6 timmar är ändå endel, men det är ändå så att det funkar :P om man inte dina vänner/familj lägger sig allt för jävla tidigt, haha! :P

2010-02-17 @ 15:06:23
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej cool blogg och vilket äventyr du får vara med om:)

Vad är det för en famlj du är au pair åt? Ser ut som en liten tjeja iaf:)

Är de från Jamica familjen?

Ha de fint!

2010-02-17 @ 21:11:40
URL: http://princessemma.blogg.se/
Postat av: Louise - Living in Turkey

Har du fått lite snälla läsare från mig nu?

Jag bad dem hälsa ifrån mig men jag tror fasiken ingen har gjort det.



Härliga bilder du lägger upp. här är det 10-12 grader i vattnet så jag kommer inte bada än på ett tag. Men jag blir rejält sugen när jag ser dina bilder.



Jo, men det var så jag menade för man har ju verkligen en bild av Jamica även om man aldrig har varit där eller känner någon som har det.



Kommer din pojkvän komma ner och hälsa på dig något? Och hur är det att vara ifrån varandra, blev det bestämt innan ni blev tillsammans eller är han bara helt underbart förstående med att du vill resa och jobba utomlands ett tag?



Pratar barnen någon svenska förresten?



Kram Louise

2010-02-17 @ 21:29:02
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0