Per Morberg

När jag skulle åka hit till Jamaica så stod jag på flygplatsen i Skavsta och framför mig stod en kille med ryggen emot mig han hade ett par byxor som var beige en blå skjorta och en grön fiskarväst om jag minns rätt a ungefär så i alla fall (inte det snyggaste), jag tyckte att jag kände igen rösten och vela att han skulle vända sig om så jag kunna se vem de var. Och till min förvåning så var det Per Morberg. Jag kan ju erkänna att ajg alltid har varit lite förtjust i kändisar vem det än är liksom. Men a då delade jag och hans familj samma flygplan till London. När vi kom fram så gick vi till samma hotel och checkade in samtidigt. På morgonen när jag vaknade så var det han och hans familj dom första jag såg och vi åt frukost samtidigt och efter det så gick vi samtidigt tillbaka till flygplatsen. Lite coolt va, fast han valde Miami i stället för Jamaica :P haha! Ja ville bara säga det för jag kan ju vara ärlig och säga att jag verkligen inte kom på vad han hette så nu har jag tänkt på det i snart fyra veckor och äntligen kom jag på det, skam den som ger sig!


Kommentarer
Postat av: Wallerie

Haha nej va coolt. Sånt gör upplevelsen med att resa lite häftigare ;)

2010-02-05 @ 04:52:50
URL: http://wallerie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0