Sova

I morse hade jag min första sovmorgon i Jamaica och bara därför vaknade jag vid 10 men det var ändå skönt att kunna sova lite längre. Har varit uppe till över halv 2 i två dagar nu så det var behövligt. Igår var jag barnvakt hela kvällen och natten till Linnea medan Calle och Verena var ute och firade en kompis som fyllde 30. Då satt jag endast vid datorn och kikade på film. Jag såg en film som hette New in Town och den var lite så där små mysig, ingen speciell film men ändå en film som jag gillade :) Men dom behöver inta vara så komplicerade för att jag ska göra det lite kärlek och lite trubbel och sen :P haha. Idag är det söndag igen, vart tar veckorna vägen ? I morgon kommer det ett nytt par från Österrike som ska bo här med oss i två veckor framåt. Den här kommande veckan blir nog väldigt lugn men veckan efter är det planerat att vi ska åka iväg och vara borta en hel vecka. Jag vet inte riktigt vart vi ska än men vi ska kolla in några nya ställen här på ön och det gillar vi. Troligtvis ska vi tillbaka till Silversand en sväng och där trivdes jag bra.



FRIDA


Kommentarer
Postat av: rasha

oh vad snygg bild!!!

2010-02-28 @ 23:31:57
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0