Stranden

Nu sitter jag på en resturang i Negril. Och det är huuur nice som helst. Det är ca 5m till stranden och 20m till havet. Det har blåst ganska mycket dom senaste två dagarna, så det innebär att det inte är klarblått vatten. Men det är riktigt fint här. Ska vara ärlig att säga att jag gillar mer dom lugna ställerna där inte kryllar av alla turister :) Men här i Negril finns det allt och det är absolut ett ställe jag skulle kunna resa tillbaka till! Hade jag vetat att det funnits trådlöst internet så hade jag självklart tagit med mig dator hit. Fast jag känner att jag egentligen ska kunna åka i väg på lite semester utan att behöva sitta vid datorn. Igår var alla ute på resturang utan jag och Linnea, vi låg hemma och sov i stället. Det var väldigt skönt för det känns inte som att jag har sovit allt för mycket dom senaste dagarna :) Nu ska vi snart packa ihop våra handdukar och gå in i huset för att göra oss i ordning inför middagen, kanske ta en duscha så man luktar lite godare.


Lånar bilder från google innan jag har min egna dator och kan lägga in mina egna bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0