Terrassen

Nu har jag precis gått ut och satt mig på terrassen igen det har blivit mitt lilla krypin på kvällarna där jag kan ta lite egen tid, just nu regnar det så det smattrar så där mysigt på plåttaket :) Jag vet att ni har det kallt hemma så detta kan kanske göra er glad - ni slipper faktiskt myggen och det gör inte jag. Inte för att jag skulle byta ut myggen mot kylan men ändå. Är det någon som vet vart det varma landet utan mygg ligger ? :) Oj i morgon är det redan onsdag och snart är det slut på veckan och det är helg igen. I morgon eller på torsdag ska jag troligtvis träffa några svenskar och gå på bio med dom, jag vet att bio inte är det bästa sättet att lära känna någon på men det är ändå kul att jag får följa med och förhoppningsvis träffas vi igen :)



Lite mys kvällsbilder från Negril, nu är det sovdags, godnatt :) ♥


Kommentarer
Postat av: Moster Mia

Hej gumman.

Tack så jättemycket för kortet. Just nu så önskar jag att det var mygg här hemma också faktiskt. Är SKIT TRÖTT på kylan. När du kommer hem får du hälsa på, men nu på Smedjegatan. Jag flyttar i morgon till en tvåa.

Kram kram och var rädd om dig.

Moster M

2010-02-24 @ 12:31:06
Postat av: isabelle w. :)

det varma landet utan mygg heter spanien ;D

2010-02-24 @ 16:15:22
URL: http://isabellewendin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0