Onsdag

Japp då var man ensam hemma så nu har jag precis pratat över en halv timme med pappa och ca 15 minuter med Jocke, men mamma fick jag inte tag i :( Men det är svårt när man ringer den här tiden för det kan vara så att dom jobbar eller går i skolan. Idag är jag som sagt ensam hemma några timmar mitt på dagen för ett Verena och Linnea är iväg på babygrupp. Jag fick följa med om jag vela men jag kände att den här veckan stannar jag hemma och tar det lugn i stället. Jag har ju en grymt spännande bok som jag läser och tusen andra saker som jag kan göra. Och Verena förstår precis om jag vill ha min lilla egna tid, jag vet att jag tjatar om den men ni som är Aupairer förstår nog vad jag menar. Det är inte så att jag inte trivs med familjen för det gör jag verkligen vi umgås hela tiden och kommer jätte bra överens men man behöver ha nån timme ibland då man kan bara tänka på ingenting och rå om sig själv. Förövrigt är det onsdag och de innebär inge speciellt skulle jag tro :) Kanske borde ta mig ut på golfbanan och springa nått varv så att man får lite luft. Nu sa jag testa att ringa mamma igen annars ska jag nog läsa.



Är så glad över det här fotoalbumet som jag fick av Britta, blir lika glad varje gång jag kommer in på mit rum och ser det. Älskar dig gumman ♥


Kommentarer
Postat av: Britta

Och om du är glad blir jag också glad. älskar dig! <3

2010-02-24 @ 20:24:28
URL: http://sportnoerden.blogg.se/
Postat av: isabelle w. :)

jag jobbar på ett hotell, där jag serverar (: har bara tolv dagar kvar nu innan jag drar hem igen så tiden har verkligen gått snabbt :b hoppas du har det jättebra iallafall, vilket det ser ut som att du har. ta hand om dig. (:

2010-02-24 @ 22:21:32
URL: http://isabellewendin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nä, jag har inte råd :(

(Jag spar pengarna till vår sommar och Australien ist <33)

2010-02-24 @ 23:09:23
URL: http://camillagrip.blogspot.com
Postat av: Emilia, blivande au pair i Los Altos,CA

Ja.. Att få EGEN tid här är mycket viktigt. Fast ganska svårt att hinna med ibland. När man slutar sent (17.30) så brukar man ändå träffa vännerna efter det. Sen går tiden fort tills man ska sova :P.



Men vad kul att du med gick omvårdnad. När då? Hade du någon spec inriktning? Själv gick jag inriktningen "skydd och säkerhet" :)



KRAM!

2010-02-25 @ 17:51:23
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0