Usain Bolt

Frida Canebro nu är nu redo att bli bästa kompis med Usain Bolt. Ne men nu är allting klart inför min resa. Jag vet att jag är tjatig men jag ser verkligen fram emot det här. Nu får jag slå två flugor i en smäll och lära känna nya människor och ett nytt land :) Idag fick jag en mailadress till en svensk tjej som har bott nere i Jamaica några år. Tyvärr är hon inte kvar där men det kan betyda mycket att få prata lite med henne och se hur hon har haft det där. Kanske hon kan komma med lite tips och råd :) När jag kommer fram till Jamaica så ska jag leta efter en bil med gul registreringsskylt. Men jag känner nog igen pappan i familjen. För det är nämligen han som ska hämta mig där :) Ja ne nu ska jag åka till Jocke ♥
  


Kommentarer
Postat av: Syster

Va riktigt skönt att få träffa dej idag innan du åker. Fick bita mej rejält i kinden för att inte börja grina...är sååå otroligt känslig nu för tiden plus att det givetvis är länge länge tills du kommer hem igen. Hoppas att du får det riktigt riktigt bra nu och uppdatera bloggen ofta så vi får se vad du har för dej. Love you sis!! <3 <3

2010-01-09 @ 21:57:19
Postat av: rasha

Hoppas du får en helt underbar tid där Frida!! Glöm inte att rapportera på bloggen ibland. Lycka till nu <3

2010-01-09 @ 23:08:37
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: keke

har nu loggat in till din mamma i Thailand o väntar med spänning på uppdatering

2010-01-13 @ 16:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0