Frida är min vän!

Hejhopp!
Nu är det inte Frida som skriver utan hennes vän Camilla. Vi är just nu hos Fisken - Fredrik Jonsson. Julle (Tobias Julin) ligger och sover i raggarbilen och Chippen (Thomas Sundberg) sitter här med en öl i handen, lika så Frida. Men inte med en öl i handen dock för hon och jag har ett jobba att sköta imorgon. Hon med gamlingar och jag med handelsfolk på Ica.

Om typ två månader sticker hon och jag till Norge och jobbar in kosing så vi kan sticka till Australien och Nya Zeeland. Hur grymt är inte det. Åka och leva i en minibuss som vi ska skriva Canebro och Grip på. Hur grymt låter inte det?! Ah, men nu har i alla fall Julle (Tobias Julin) vaknat så nu ska vi öh, vet inte. Frida ska iaf gästblogga i min blogg - see you there!



Puss på min Frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0