03 Juni

Torsdag är det idag och sista lediga dagen innan de blir jobb fredag, lördag och söndag. Men helg innebär ju lite mer pengar ^^ och de säger jag inte nej till. Nu är "alla" mina räkningar betalda för denna månad + att jag har bokat biljett till Lars Winnerbäck i Järvsö den 29 Juli, hur mysigt kommer inte det bli. Ska få vara med Camilla, Fredric och Evelina före och det ser jag fram emot :) Nu på eftermiddagen ska jag in till stan och träffa Andreas med barn och sen efter det så lät de som att grabbarna nere här ska dra med mig på gokart och a sist sluta de med en tredje plats, fast de är väl inte fy skam haha! Ne men ska träffa dom i alla fall så får se vad vi hittar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0