Bra onsdag

Idag har jag varit i Hudik precis hela dagen känns det som. Jag åkte in till kl 12 och gick på arbetsförmedlingen och sa hej nu är jag hemma igen så skriv in mig så kan kan få lite pengar :) Sen träffa jag mormor och massa mostrar. Dom var ute efter en klänning till mormor och jag hoppas att dom lyckades få tag i någon. Det roliga var att mormor bara skulle sitta på en stol medan dom andra skulle springa runt och leta efter nått som passa och sen fick klänningen inte kosta över femtusen kronor ;) haha. Sen åkte jag upp på Beijer bygg och köpte mig en sandlåda, killen som hjälpte mig undra om jag skulle ha en för barn ? va fan e de för fråga finns de sandlådor för vuxna med eller ^^ `? de var inte de enklaste att få in den i bilen men de gick efter lite om och men och hjälp av killen som jobbade där. Jag har också träffat en efterlängtad Anna Lusth och ätit mat med henne. Och sen kom Camilla in och vi åt också sen tog vi ett varv runt lillfjärden och yrade lite på stan, vi avslutade kvällen på glysis där vi kollade på ABK2-Delsbo. Delsbo tog hem en seger med 0-1, lite oväntat tycker jag. En lång och bra onsdag fick det bli :).

Så här snygg var jag och Camilla på matchen, jag hade mössa, vantar och tjocksockar och ändå frös
jag och då ska jag inte glömma att vi hade en filt med ;) MYS!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Haha,skulle ha varit med och sett när dom letade,och förhoppningsvis hittade,en klänning till mormor :) Femtusen minsann...finns det så dyra klänningar i lilla Hudik undrar jag ;) Kram!

2010-06-03 @ 07:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0