Noppat ögonbrynen

Var 3:e månad så är det en liten marknad här i Kingston. Och den här söndagen så var den. Så jag och Verena bestämde oss för att åka dit och se om dom hade någonting roligt. Det var inte alls så mycket folk men det var mitt på dagen så det var ganska varmt där. Jag hittade en bikini och en tröja som jag köpte :) Sen så hade dom även ögonbrynsplockning som Verena sa att hon absolut ville göra för att hon hade gjort det förut och det var så bra. Det var nämligen så att dom plockade dom med tråd. Och ja eftersom Verena sa att det var bra och jag kände att jag måste ju pröva när jag har chansen så gjorde jag det med. Det blev verkligen ett bra resultat och jag är jätte nöjd men jag kan ju säga att det är det ondaste jag någonsin har gjort :P och då är jag ändå van vid att vaxa benen och aldrig klaga på det. Men det här gjorde sjukt ont :P Jag tror jag tömde alla tårkanaler och efteråt såg det ut som jag hade grinat i flera timmar. Haha! Men det var det väl värt ;) det blev ju bra och tur var det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0