Sol, moln, sol, moln

God morgon. Idag när jag vaknade så såg jag att solen skiner utanför så nu är jag glad :) Vi får väl se hur länge det tänker hålla i sig, men förhoppningsvis hela dagen och hela veckan ut. Vi har nog inte så mycket planerat idag låter det som bara att gå till stranden efter frukosten. För just nu sitter vi och väntar på att allting ska bli klart. Det blir nog typ bacon, ägg, pannkakor, färsk frukt och sånt, det brukar vara det när man bor såhär. Och det gillar vi!
Nu har jag i alla fall gett filmen luftslottet som sprängdes en chans och tyvärr blev jag lika besviken. Ne men seriöst förstår ni någonting av den ? Jag tycker bara att det dyker upp någon ny person lite var stans som dom aldrig förklarar vem det är, sen så är dom på ett ställe och helt plötsligt på ett annat ? Sen plockar dom in folk som dom aldrig har sagt vad dom gjort för fel och vidare ? Hade jag inte läst böckerna hade jag suttit som ett fån vid tv och inte alls förstått vad filmen handlade om ? Eller talar jag bara för mig själv ? En sak säger jag bara, fast ni har sett filmerna så måste ni läsa böckerna. Dom är så jäkla bra, det finns nästan ingen likhet mellan böckerna och filmerna det kan jag lova. Böckerna är så beskrivande, intressanta och trovärdiga. Det är å mycket information och fakta så man blir alldeles imponerad. Jag säger inte att filmen är dålig men jag säger att jag tycker att den är väldigt osammanhängande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0