Spya

Nu händer det saker i morgon är det redan fredag och det innebär ju helg. För en stund sedan hade jag ingenting planerat tills Petter ringde och frågade om jag skulle med till Port antonio lördag till söndag. Så javisst, varför inte. Det var han och en tjej från Canada tror jag. Sen skulle även dom andra svenskarna dit så vi ska väl umgås lite med dom med (: Har ju inte hunnit träffa dom ännu. Sen på måndag så sticker vi andra iväg till Silver sands igen och stannar där 4 nätter och sedan fortsätter vi vidare mot black river och stannar där i 3 nätter tror jag. Så nu är dagarna framöver fullbokade. Och det känns kul. Ska vara ute och resa i över en vecka (: Så i morgon får jag passa på att ta det lugn och vila upp mig lite, jag och Linnea får köra på låg varv ;) Fast skulle inte tro att hon har någon lust med det faktiskt haha.

Annars idag har det varit en lugn dag som vanligt förutom att det är typ storm ute, det låter som att fönstrena ska blåsa in. Det har även regna ganska mycket dom två senaste dagarna så nu är det grönt och fint. Det märktes på engång när regnet kom vad mycket grönare allting blev. Tänk vad lite regn kan göra :) Idag råkade det dock hända en liten olycka i köket. Jag hör att Verena säger nått och uppfattar att det hade hänt nå och när jag kommer till köket så ser det ut som nån har spytt över hela golvet innan jag ser att det är beredaren som har levt sitt egna liv :P Jag fick mig i alla fall ett gott skratt även fast Verena kanske inte tyckte det var lika kul eftersom det var barnmat som hon hade stått och lagat under dagen ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0