Torsdag

Hej och Godmorgon. Nu har jag precis vaknat och ska springa ner och äta frukost. Men jag måsta bara kika in på internet och kolla om jag hade fått ett efterlängtat mail men det hade jag tyvärr inte. Så jag får nog vänta ett par dagar till :) Idag är det redan torsdag och jag skulle inte tro att det händer någonting speciellt här i Kingston. Det är strålande sol idag men tyvärr så är det vatten brist här så vi har inte så mycket vatten i poolen. Nu skulle vi behöva två hela dagar då det bara öser ner regn, inte för att jag längtar efter regn men jag är rädd att även vårat vatten ska ta slut och det vore ju inge vidare ;) och en annan sak jag som verkligen inte är någon frukost människa men nu har jag varit här i över 65 dagar och jag har ätit frukost varje dag, det är inte illa enligt mig. see you.

Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Ja, visst är det underbart? :)

2010-03-18 @ 19:34:26
URL: http://detvarmindag.djungeltrumman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0